در 15 اقدام موثر فالوورهای اینستاگرام بیشتری دریافت کنید
نوشته شده توسط : nansi

اینستاگرام با داشتن 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، به شبکه ای اجتماعی برای افراد زیر 35 سال تبدیل شده است. به عنوان یک مارک تجاری علاقه مند به این هدف ، ضروری است که حضور داشته باشید و با افزایش تعداد مشترکان ، محبوبیت خود را ایجاد کنید.

متأسفانه ، ارسال محتوای عالی برای پیگیری شما در اینستاگرامرها کافی نیست. همانند سایر شبکه های اجتماعی ، شما باید استراتژی خاصی را تنظیم کنید که انتظارات کاربران را برآورده کند.

در اینجا 15 نکته برای افزایش تعداد مشترکان آورده شده است.

نکته شماره 1: در سایر شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید

اگر می خواهید در اینستاگرام محبوبیت کسب کنید ، احتمالاً حساب های دیگر در شبکه های اجتماعی دارید. اینستاگرام به ندرت نقطه ورود به یک استراتژی بازاریابی اجتماعی است.

اگر یک حساب کاربری فیس بوک و توییتر دارید ، کافی است انجمن خود را به عضویت در صفحه اینستاگرام خود دعوت کنید. به عنوان مثال ، می توانید پستی ایجاد کنید که در آن نمای کلی از نمایه خود (مانند عکس صفحه یا پستی که اخیراً منتشر شده است) با یک دکمه CTA ایجاد کند که ممکن است بگوید "مشترک شدن در حساب اینستاگرام ما باشید تا محصولات جدید ما را از دست ندهید!" "

نکته شماره 2: در اینستاگرام تبلیغ کنید

تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای به دست آوردن دید و تعامل است. آنها به شما امکان می دهند به هدفی برسید که قبلاً شناسایی کرده اید و احتمالاً به محصولات یا خدمات خود علاقه مند هستید.

این ابزار دقیق است و واقعاً به افرادی که ممکن است به نوع خاصی از محتوا جذب شوند ، کمک می کند و احتمال دنبال کردن شما را در جاده به حداکثر می رساند.

نکته 3: ایجاد یک جهان

در اینستاگرام ، همه چیز در مورد ظاهر است. بنابراین مهم است که یک کاربر اولین باری که از نمایه شما بازدید می کند چه حسی دارد. به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که پست های شما جهانی منحصر به برند شما را منعکس می کند.

موثرترین استراتژی ارسال همان نوع محتوا با همان ترکیب و فیلترهای یکسان است. این کمک می کند تا یک تم بصری هماهنگ ایجاد شود که کاربران را به دنبال شما دعوت کند.

 

نکته شماره 4: عکس هایی ارسال کنید که در پشت صحنه نشان داده می شوند

 


اینستاگرام مکانی عالی برای داستان نویسی و به اشتراک گذاری چیز دیگری غیر از عکس محصولات شماست. این مکان مناسب برای نشان دادن روند تولید ، به طور خلاصه برای نشان دادن ارزش ها و DNA شما به مردم است.

با ارسال این نوع عکس ها ، ارتباط عاطفی بین برند خود و مخاطبان ایجاد خواهید کرد. هدف نشان دادن لمس انسان در پشت حساب است.

 

نکته شماره 6: ارسال فیلم ها


تصمیم اینستاگرام برای اجازه دادن به فیلم های یک دقیقه ای فرصت خوبی در اختیار شما قرار می دهد تا فیلم های جذابی درباره محصولات و تجارت خود ایجاد کنید. این می تواند فیلم های آموزشی یا فیلم هایی باشد که تجربه مشتاقانه ترین مشتریان شما را نشان می دهد.

نکته جالب در مورد فیلم ها پویاتر بودن آنها نسبت به تصاویر است. برای کاربران جذابیت بیشتری دارند. طبق گفته برایت كاو ، ویدئوی اجتماعی 1200٪ اشتراک بیشتری نسبت به متن و تصاویر به دست می آورد.

https://www.instagram.com/p/B6IS-CAon8J/؟utm_source=ig_web_copy_link

 

نکته شماره 7: ارسال داستان


داستان های موجود در اینستاگرام به سرعت توسط کاربران پذیرفته شد و امروز بخشی از هر استراتژی موفق در شبکه های اجتماعی است. آنها با آخرین اخبار از برند شما به روز هستند و محتوای زودگذر سرگرم کننده ایجاد می کنند. داستان ها از قدرت جذابیت بالایی برخوردار هستند.

برای ترغیب مردم به دنبال کردن شما ، می توانید کدهای تخفیف زودگذر را ارائه دهید که فقط در Stories شما نشان داده می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: